Bavarske kifle.


I evo Dzoli hvala ti puno za ovaj recept. Samo nisam imala krupnu morsku so. A moj sin je rekao kad je probao: " mama kako si pogodila ukus, kao grisini i perece "?
Evo recepta:
  • kvasac (ja stavila suvi 1 kašiku)
  • 2 kašičice šećera i 1 šoljica vode , kašika brašna za kvasac
  • 4 1/2 šolje za belu kafu brašna
  • 1 1/2 (meni je otišlo skoro 2 šolje) tople vode
  • 2 kašičice soli
  • 3 kašike putera otopljenog
  • 3 kašike sode bikarbone u 1 litar kipuće vode
  • krupna morska so
Kad kvasac nadođe pomešati sa brašnom i solju (2kašičice) i vodom zamesiti testo da postane glatko. Ostaviti da se odmori 5 min. Dodati rastopljen puter i još 5 min mesiti, može se dodati i kašika dve brašna da se ne lepi. Ostaviti na toplom pokriveno da nadođe oko sat vremena.  Isipati na radnu površinu pa izudarati da izađe vazduh onda rastanjiti i iseći kifle na trouglove (piše 16 kom ali ja podelila testo na dva dela pa mi ispale manje 32 kiflice ;) . Ostavite kifle u frižideru oko pola sata i više. Staviti 1 lit. vode da zavri pa polako umešati sodu bikarbonu (vidi se na šerpi kako je prskala pa je sve beo rub).

Stavljati kifle i kuvati po 30 sec a onda ih prebaciti na pleh obložen peki papirom.Posoliti morsom solju. Peći oko 15-20 min na 200 stepeni.

Ja ih poslužila sa mladim sirom mmmmm...
Bavarske kifle

Коментари

  1. Meni su one predobre i zamenile su moj osnovni recept koji radim duže vreme. U pravu je sin da su kao grisine. Obožavam ih sa Vajkremom ili Krem maslacem.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман13.10.11. 13:34

    Bas sam radosna da vam se svideo;)) Ja sam to pocela da pravim iz moranja kad je jedna nemica ovde zatvorila pekaru i eto od tada samo u kucnoj radinosti.Divno su ti ispale;)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe su stvarno ali ja ću morati da dupliram količinu ovo nam je malo :))

    ОдговориИзбриши
  4. prelijepo izgledaju sutra cu probati :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови