Sveta Petka za istoimenu slavu!

Torta Sveta Paraskeva

Evo ideje koja me je malo namučila. Rešila sam da za slavu kod moje tetke napravim tortu sa likom Sv. Petke ili Paraskeve, ali kada sam pokušala da prebacim sliku sa peki papira na kome je super ispala polomili su se delovi pa sam ih docrtavala na samoj torti. Ipak na kraju nije loše ispalo. Podeliću je sa vama. Torta je ljiljan a recept sam našla ovde.
A presek torte dobijate posle slave :))
A evo konačno i preseka torte kao što sam obećala:


Коментари

  1. Svaka čast, što si se potrudila da napraviš svojoj tetki tortu za slavu. Pogledala sam i recept (baš je bogata torta iz nekoliko kora i filova). Lepo si oslikala S.Petku i čekam presek tvoje torte. Čestitam slavu!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.10.11. 15:26

    Cestitam slavu i divnu tortu si spremila:)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Zori i Dzoli, Malo mi se čokoladni fil omekšao ali prvi put pravim ovu tortu:))

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови