Kao kolač kao torta???

Kolač - tortica

Eto nazvala sam ovaj moj kolač -tortu tako jer je recept kao za kolač a meni liči više ne torticu, u svakom slučaju uopšte se ne pravi teško, brzo sam je napravila a i vrlo je ukusna, jer nismo imali kad da čekamo da se steže frižideru probali smo odmah :)) Recept sam našla kod coolinarke vrlo malo sam modifikovala odnosno samo to što sam ga prelila čokoladom sa pavlakom i ukrasila belim kremom od fila... Evo i ovde recepta:
  • 250 gr margarina
  • 300 gr šećera
  • 2 jaja
  • 50 gr kakao
  • 1/2 kašičice kafene praška za pecivo
  • 1/2 kašičice kafene sode bikarbone
  • 1 kašičica cimeta
  • 300 gr brašna
  • 2 čaše jogurta
  • 1 kašika nes kafe (rastopljena sa jednom kašikom vode)
  • za fil
  • 1 čaša kisele pavlake
  • 200 gr šećera u prahu
  • 100 gr šlaga umićenog sa 150 ml mleka
Izmiksati margarin sa šećerom i jajima. U brašno staviti kakao, prašak za pecivo, sodu bikarbonu, cimet i sve promešati. u masu sa margarinom sipati jogurt pa dodavati polako brašno sa svim sastojcima, na kraju dodati nes kafu. Koru peći u veliki pleh na 180 stepeni oko 15-20 min i podeliti  na tri dela ( moj pleh je veliki pa su delovi široki po 13 cm)

Za fil umutiti šlag sa mlekom a posebno pomešati pavlaku i prah šećer i onda polako muteći dodati u šlag i izmiksati. Filovati kore između filom i okolo a ostaće vam i za ukrašavanje. Odozgo preliti sa 100 gr čokolade rastopljenom zajedno sa 50 ml slatke pavlake.

Коментари

Постави коментар

Blog otvorenog ♥

Популарни постови